Bismillahirahmanirahim & Asslamualaikum


Alhamduliliah Jenab Jundi Collections atau lebih dikenali sebagai JJC mula ditubuhkan pada bulan Mac 2011. JJC telah didaftarkan di bawah Suruhanjaya Syarikat Malaysia dengan No Pendaftaran PG0283308-P

JJC merupakan sebuah butik online yang menjual barangan Muslimah seperti tudung, selendang serta baju yang mengikut tren semasa namun masih menitik beratkan pakaian yang boleh dipakai oleh kaum wanita bertudung.

Tergeraknya hati untuk menubuhkan butik online ini apabila saya ingin melihat kaum wanita khususnya yang berhijab untuk kelihatan cantik dan menawan.Siapa kata wanita berhijab tidak mampu bergaya serta kelihatan up to date. Terbukiti walaupun berhijab kaum wanita mampu bergerak cergas serta yakin tetapi masih menitik beratkan syariat agama.

Oleh itu, kami di JJC sedaya upaya mengeluarkan corak serta jenis tudung yang terkini serta menepati citarasa anda dengan harga yang berpatutan. Mutu kain serta keselesaan ketika memakainya amat kami titik beratkan agar setiap pelanggan JJC berpuas hati. Citarasa anda kami prihatin.

Harapan kami agar JJC mampu terus berdiri teguh dan dapat bersaing standing dengan jenama butik yang lain. Happy shopping with us. Barakallah

Sunday, February 20, 2011

HOT ITEM

INNER COVER YOUR NECK
BEFOR RM 18
NOW RM 15

YOU BUY MORE THAN 5 YOU GET RM 12 EACH


heyy ladies. now you can wear shawl or syiria shawl with this inner. it will cover your neck. you should have it as your collections :)


KOD-KOD UNTUK MEMILIH WARNA



STATUS:
ALL AVAILABLE EXCEPT:
F3 - SOLD OUT
F8 - SOLD OUT
F10 - SOLD OUT
F11 - SOLD OUT
F14 - SOLD OUT
F17 - SOLD OUT

SHAWL PETAK
RM 15

SANGAT SELESA KAIN YANG LEMBUT DAN SEJUK :)
 


KOD-KOD UNTUK MEMILIH WARNA

 
   D1 - AVAILABLE
  D2 - AVAILABLE
  D3 - AVAILABLE
  D4 - SOLD OUT
  D5 - SOLD TO FATIN
  D6 - SOLD TO DEEYA
  D7 - AVAILABLE 
D8 - AVAILABLE
D9 - SOLD TO DYANA
  D10 - SOLD TO DEEYA
  D11 - SOLD TO SOLEHAH
  D12 - SOLD OUT