Bismillahirahmanirahim & Asslamualaikum


Alhamduliliah Jenab Jundi Collections atau lebih dikenali sebagai JJC mula ditubuhkan pada bulan Mac 2011. JJC telah didaftarkan di bawah Suruhanjaya Syarikat Malaysia dengan No Pendaftaran PG0283308-P

JJC merupakan sebuah butik online yang menjual barangan Muslimah seperti tudung, selendang serta baju yang mengikut tren semasa namun masih menitik beratkan pakaian yang boleh dipakai oleh kaum wanita bertudung.

Tergeraknya hati untuk menubuhkan butik online ini apabila saya ingin melihat kaum wanita khususnya yang berhijab untuk kelihatan cantik dan menawan.Siapa kata wanita berhijab tidak mampu bergaya serta kelihatan up to date. Terbukiti walaupun berhijab kaum wanita mampu bergerak cergas serta yakin tetapi masih menitik beratkan syariat agama.

Oleh itu, kami di JJC sedaya upaya mengeluarkan corak serta jenis tudung yang terkini serta menepati citarasa anda dengan harga yang berpatutan. Mutu kain serta keselesaan ketika memakainya amat kami titik beratkan agar setiap pelanggan JJC berpuas hati. Citarasa anda kami prihatin.

Harapan kami agar JJC mampu terus berdiri teguh dan dapat bersaing standing dengan jenama butik yang lain. Happy shopping with us. Barakallah

Saturday, July 16, 2011

GIVEAWAY :)

Bismillahirahmanirahaim & Assalamualaikum

Kami di JJC di sini rasa teruja kerana buat pertaman kalinya kami mahu beri GIVEAYAW kepada anda :)

Syaratnya mudah. Anda hanya perlu
1) FOLLOW kami di Blog dan tinggalkan comment anda di entry ini "Love JJC'
2) LIKE kami di fan page dan tinggal comment anda di situ dengan menulis "Love JJC'
http://www.facebook.com/pages/Jenab-Jundi-Collections-JJC/152995214767598

Mudah bukan.Apa tunggu lagi 

3 pemenang bertuah bakal menerima hadiah berupa barangan tudung dari JJC 


You can write it before 17 Ogos 2011


p/s : Anda perlu FOLLOW dan LIKE JJC bukan buat salah satu sahaja :)


Much love from us<3
JJC